Rensning

Idag är det skitväder igen, så jag tänkte passa på att rensa upp lite bland alla tusentals bilder på min dator. Och rensa kameran. Jag är alltid så dålig på att lägga in bilder på datorn och RENSA kameran.. Just nu har jag två 8GB minneskort som är proppfulla med bilder - och dom flesta ligger redan på datorn OCH hårddisken.. Så nu tänkte jag ta tag i det för en gångs skull, så att jag kan använda kameran utan att behöva rensa varenda gång. 
Tur att man har lite ordning på bilderna i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Använder du inte Iphoto? :O
Det är as bra! Man kan ju redigera o allt där och även ha mappar :)
Mycket enklare!
Jag behöver också rensa, fast vi har inte någon hårddisk jag kan lägga över allt på ännu, och jag orkar inte lägga över bilderna på skivor heller! Typ 500 bilder på över 30 minuter, och jag har 10 000 bilder... Tar ett tag då! Haha :)

Svar: Jo jag gjorde det innan men då kunde man nog inte ha mappar? :O Men jag kanske ska testa det hehe ;) Eller man kunde ha mappar men jag tyckte att det va så himla krångligt så jag la dom bara i finder i stället. Men det är iof ganska lamt när man ska kolla igenom dom, det tar sjuuuukt lång tid!!Åh, jobbigt med skivor! Jag har ju en hårddisk och det är superbra, men det är klart att man måste rensa och hålla på där med hehe ;)
Haha ojdå, då tar det liiite tid hehe ;) Shit så många bilder! :O Ofta inte din dator typ kraschar eller nåt?! :O haha ;)
Elin Bergman

2012-06-24 @ 19:49:25
URL: http://Ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0