Natti natti ;)

Är verkligen så sjukt trött nu.. Så ska man upp och jobba i morgon med, härligt! Har man lite tur så regnar  det och då är det inget hehe.
Jag va i stallet förut idag, så klart. Eftersom det har regnat hela dagen va Lantana självklart genomblöt så jag gjorde bara lite "ledövningar" med henne. Idag övade vi mest på att hon skulle följa mej i trav. Följa min väg men även följa mitt tempo och lyssna på mej. Hon är väldigt känslig, om man ger för tydliga hjälper kan hon bli sur och motvillig. Typisk "tonåring".. Men det är på ett sätt bra för då får man träna upp sej själv på att verkligen göra så lite som möjligt, och det är ju ändå alltid det som är målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0