Last day in school

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen, den har verkligen varit SÄMST nu hehe. I morgon är det sista skoldagen i nian för mej, sen är jag FRI! Sista dagen på skolan jag gått på sen jag var en liten plutt på 5-6 år. Slutet på 10 år av mitt liv. Tänk så sjukt mycket man har ändrats på denna tiden, alla perioder man haft och alla olika vänner man haft. 10 år är grymt länge, och nu tar det bara slut. Jag kommer ihåg när jag va liten och såg alla "dom stora" haha. Nu är det jag som kommer stå där och ta emot mina slutbetyg med en ros runt halsen från en liten tjej eller kille från nollan. Det är min klass som skiljs åt och nog aldrig kommer ses alla igen. Allt kommer ändras, och det tackar jag verkligen inte nej till!
Ha en grym dag i morgon, det KOMMER jag verkligen ha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har också bara gått i en enda skola!

Både skönt och lite sorgligt att lämna den...

Hur går det med lantana? :)

2012-06-11 @ 15:15:29
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0