Happy Birthday sistaah! ;)

 Good morning sunshines!
Jag va tvungen att jobba idag med, känns inte jätte värt att åka dit för att bara göra klart en rad, som man dessutom knappt får något alls för.. Men men, det är väl alltid något och det är väl bara att släpa sej upp som vanligt, även om det tar emot gaaanska mycket just idag. 
Sen fyller ju lillasyster år idag, grattis grattis Madelen! Hela 13 år blir hon idag. Jag kommer ihåg när jag fyllde 13, hur stor man kände sej eftersom man "va tonåring" då, haha! 
Meen, tyvärr syrran hade jag hellre gjort något annat just idag. Kunde du inte valt en annan dag att fylla år på..? Men det är klart, du visste väl att MTV galan skulle vara idag, därför var du ju tvungen ;) För er som inte vet är det MTV gala idag i Göteborg och mina friends ska dit. Men aja, man kan inte få allt ;)
Grattis Madelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0