Designfix

Godmorgon! ;)
Jag måste ha blivit skadad av att gå upp så tidigt till jobbet, jag vaknade av mej själv halv åtta.. Äntligen sovmorgon och så vaknar jag halv åtta lixom..?
 
Jag skulle ha skrivit massa inlägg igår kväll men det började åska. Så irrieterande, när man äntligen har kommit igång igen. Men men, det är sånt som händer ;)
Det jag skulle sagt igår va i alla falll att jag håller på att fixa lite med designer till ett par tjejer. Den ena blev jag "klar" med igår och den andra tänkte jag börja på nu. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den första, hoppas hon blir det med. 
En design jag gjorde för ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Hejhej har frågestund på bloggen tills jag får min data senare idag då jag svarar på all frågor!

2012-06-30 @ 10:57:54
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: mw

Varsågod , allt bra ?

2012-06-30 @ 12:12:31
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0