Springtur

Jag utmanade min allergi/någon form av astma med en av årets första springturer ute förut idag. Resultatet blev att det tog ca fem minuter att få tillbaks normal andning igen hehe.. Men skit i det, jag va bara så sjukt sugen på att springa. Ni vet den känslan man får efter att ha tagit ut sen själv helt och är helt slut? Nästa gång ska jag ta mina mediciner så kanske jag kan springa lite längre/ta i mer så att jag får den känslan igen.
Visste ni det, att det i princip är omöjligt för mej att idrotta ute på våren/sommaren? Jag hade t.ex. ALDRIG kunnat hålla på med fotboll eller liknande eftersom jag inte får någon luft. Jag idrottar alltså ingenting just nu/på ca 2 år eftersom jag inte rider. Och ändå lyckades jag utan större ansträngning få mvg i idrott, det ni! ;)
Såg föresten idag att jag hade lyckats gå upp i vikt! Äntligen har allt slit visat lite resultat, jag har kommit lite närmre normalvikt, wehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0