Mollösund

Världens sämsta uppdatering idag.. Jag har haft tusen miljoner saker att göra. Packa, handla, stan, stallet osv. Jag ska va några dagar hos mormor och morfar på världens finaste lilla "ö" mollösund. Världens mysigaste sommarställe! Jag har lagt ett ordentligt åsiktsinlägg på tidsinställt om något jag är så TRÖTT på, det kommer på lördag. Sen uppdaterar jag via min kära iPhone. Om det är täckning där ute då ;) och självklart min instagram @eliingb :) jag slänger upp en bild på mej och min fina vän Minnie från igår. Vi hade en super mysig bestie-dag på stranden med massa sol, bad och skratt. Det måste göras om! Förhoppningsvis med Hanna också! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3084667/images/2012/pic_501189f6e087c348fe000000.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0