Hoppas hoppas

Vet ni vad jag kanske ska göra i morgon?
Min tränare ska komma och kolla på Lantana för att lära känna henne lite. Kanske longera eller tömköra, vi får se lite. Och om allt går bra så kanske jag ska rida "lektion"! Det beror ju så klart helt på hur allt går. Men det känns ändå väldigt bra att hon ska komma och hälsa på, för att komma igång lite och få någon slags plan. 
Det va sjukt längesen jag tränade. Sista gången var på Lazda, någon gång i april/maj 2011. Då vi trodde att vi var på g igen, men den träningen gick inte alls bra och efter det började vi ana att det va något som va fel. Det är över ett år sen, så galet länge.. Tiden går och man vet aldrig vad som kan hända eller hur livet kan ändras. Men jag tror ändå att det finns någon mening med allt som händer..
Jag och Lazda, någon gång i april 2011. Jag saknar att sitta på hennes rygg, jag saknar att va ett team. Hon och jag tillsammans, hon och jag i ett. Den där känslan som inte kan ersättas av något annat.. Jag saknar min andra hälft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0