Falsterbo 2012

I år va första gången jag va i Falsterbo. Ja det är sant, jag har faktiskt aldrig varit där förut. 
Jag och min amiigoo Hanna åkte buss dit med ridklubben, smidigt! :D Vi kom fram ungefär vid 11 och då kollade vi på lite ponnyhoppning. Eller det va nästan slut när vi kom men vi hann se några små ponnysar. Sen kollade vi mässan lite. Den va helt okej, blev lite besviken över att jag inte hittade det schabraket jag leta efter.. Men det fick bli ett annat i stället, som är nästan lika fint. Men bara nästan.. ;) Ett svart Schockemöhle Coach. 
Sen kollade vi på Tour of amateurs, så himla kul att se! Åhh, jag får rysningar när jag ser dom. Speciellt en, som klarade nollan och blev jätte jätte glad. Åhh! 
Sen va det ponnydressyr! Så sjukt söta! 
Fölen ska vi ju inte ens prata om, det finns absolut inget gulligare än föl ♥ 
Sen va det ju dags för huntingen, höjdpunkten på dagen. Grymt kul att se, förutom omkullridningen som va hemsk.. Nä, terräng är inget för mej hehe.
Vi kollade även lite sexårsdressyr på kvällen och där fanns verkligen många fina hästar. Det va flera av dom man absolut inte tackat nej till hehe..
Fick ganska många fina bilder faktiskt! Synd bara att mitt långa objektiv inte får plats i väskan, bilderna blir så suddiga när man måste zooma mer efteråt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0