Draw me a picture

Hey readers! ;)
Jag har suttit ett tag nu och ritat. Beyonce i öronen och bara sitta och rita, mysigt. Jag älskar att rita och jag älskar musik, så det är en prefect match där haha ;) Här är i alla fall resultatet, för er som är nyfikna:
Jag är ganska nöjd! Även om näsan, ögonen och munnen blev lite konstiga.. Men skit samma, jag är nöjd ändå. Jag har faktiskt utgått från en bild på mej själv, fast ändrat en del. 
Nu ska jag ställa mej i köket och laga lite mat. Kycklingwook blir det idag, mums!

Kommentarer
Postat av: johanna

jätte fint målat! :) duktig du är!

Svar: Åh tack!! :D
Elin Bergman

2012-07-17 @ 01:56:55
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0