You can try but never stop me. This is what I'm made of.

Nu är det äntligen 2012. Det är så skönt att kunna lägga 2011 bakom mej och börja om. Och eftersom att 2011 var ett sånt skitår kan 2012 BARA bli bättre. Mitt 2012 kommer äga, det ska bli mitt bästa år hittills. Jag ska ha en ny häst, sluta skolan och börja gymnasiet. Mina nyårslöften är:
Få bättre självkänsla.
Gå upp minst 5 kilo.
Börja träna både hoppning och dressyr igen.
Höja statistiken och ha bättre uppdatering.
Inte lägga massa energi på dem som inte är värda det.

Kommentarer
Postat av: celine

sv: tuuuuuusen tack för en jättefin design!! den va skitfin!

du är guld värd!

KRAM

2012-01-02 @ 13:24:08
URL: http://celinelidebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0