Visste ni att

... Jag aldrig ramlade av Lazda. Om hon någon gång stannade på ett hinder eller hoppade till för någonting och kände att jag var påväg ner på backen "puttade" hon upp mej så att jag satt rakt igen. Sött!
... Lazda älskade bananer. Jag märkte det en gång när jag hade lagt min banan på utsidan av boxkanten och hon försökte få tag på den genom gallret.
... Jag aldrig har varit i stockholm. Japp, det är sant, jag har aldrig varit i stockholm.
... När jag var liten trodde jag att ni vet sånna hovkakor eller vad man ska säga var en hov som en häst hade tappat. HAHAHAA, hur kunde jag tro det? Jag kommer ihåg det från när jag gick på ridskolan när jag var liten. När jag såg en sån i manegen blev jag jätte rädd och trodde att en häst hade tappat en hov. Haha.
... Jag alltid har varit duktig på idrott. Det är en av mina starka sidor, jag kan det mesta om jag bara vill och jag har en väldigt bra grundkondition. Fast just nu när jag inte tränar är den lite sämre än vad den brukar vara hehe...

Kommentarer
Postat av: sofie

va gulligt av henne :)

sv; tack :D du me ;)<3

kram

2012-01-08 @ 13:41:06
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

svar: tacktack :)

2012-01-08 @ 18:10:15
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0