Varför är fredag så långt ifrån måndag men måndag så nära fredag?

Idag är en sån där pluggsöndag när man alltid får söndagsångest (som jag kallar det haha) på kvällarna. Jag måste skriva en debattartikel om betyg och läsa igenom mitt Noarbete om rymden och det är väl inte det roligaste man kan göra på en söndag direkt. Men men, får jag tid över kanske jag redigerar lite bilder jag var ute och fotade igår.
På tal om bilder, jag kom på att jag har ett till minneskort med massa bilder jag inte ens har lagt över på daton ännu. Oups... Bland annat bilder när Lazda galopperar i hagen. Jag måste verkligen lägga över dom nu! Det kanske kommer upp en bildbomb här senare i kväll?
En utav mina favoritbilder på Lazda, från våren 2009. Så söt hon var!

Kommentarer
Postat av: sofie

ja, kan du inte lägga upp dom? :D<3

kram

2012-01-29 @ 19:32:45
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0