My life sucks without you

Jag sitter och gör ingenting just nu, när jag egentligen verkligen borde plugga. Men jag orkar inte. Jag är så trött på att inte ha något att göra, jag vill ha en häst NU.
Jag har typ inget liv längre, har verkligen ingenting att göra. Eller egentligen 193779 skaker att göra men jag jag har så tråkigt så jag får inte gjort någonting alls. Hur kul är det lixom att komma hem efter en dag i skolan och sitta resten av dagen vid datorn eller göra massa läxor?
Jag saknar att komma hem från skolan, skynda sej till stallet och va i stallet typ 3 timmar. Sen gör man läxorna och äter. Då har man i alla fall något att se fram emot när man släpar sej upp ur sängen på morgonen.
Till och med att ha en skadad häst är bättre än ingen häst alls.

Mer uppdatering sen. Ska sätta mej med matten nu. Kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0