Torsdag

Visste ni att det är fredagen den 13:e i morgon?
Jag brukar inte ha speciellt mycket otur då, och jag tror inte direkt på sånt heller men man vet aldrig? Så lägg inte nycklarna på bordet eller krossa en spegel... Eller hur det nu va, haha!
Dagen har varit helt okej faktiskt. Vi hade idrott och det är för det mesta kul. Jag är nästan klar med franskan vi har till nästa vecka, det är fredag i morgon (sovmorgon!) och helgen kommer bli grym så det känns helt okej just nu. På lördag ska jag till en annan stad och shoppa lite. Det finns nästan inga roliga affärer där jag bor så det ska bli kul att förhoppningsvis uppdatera garderoben lite i alla fall. Synd bara att jag aldrig hittar något jag tycker om och som passar, jag är verkligen kräsen med kläder. Sen på söndag händer det något spännande, men vad det är får ni inte veta just nu!
Ibland är man trött! Söta lilla Lazda ♥

Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha! Så söt! <3

2012-01-12 @ 20:05:36
URL: http://madelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0