Don't worry be happy.

Jag fick lite smått panik igår kväll när jag märkte att skolan börjar igen om en vecka. Inte kul, lovet har gått alldeles för fort! Vi väljer ju till gymnasiet snart och jag har fortfarande inte bestämt mej vad jag ska gå.
Det är väl bara att börja ladda upp för en ny termin med massa nationella... Men det kommer säkert gå jätte bra och till sommaren är det över och det ska bli så skönt att sluta skolan jag går på nu. Verkligen!
Nu ska jag äta, sen någon gång kommer Minnie och vi ska nog baka kladdkaka. Mums!
I kväll ska jag också börja på en till design till en tjej som heter Alma. Kul!
HAHAHAHA min första header på min gamla blogg. Jätte fin...

Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG! Såg precis designen du har gjort till mig jag fick bara fram ett ord....Jösses! Den är assss fin! Det enda jag undrar är om det går att flytta ner profilbilden lite och om du kan ha dilden som ligger längst ner på raden med bilder som profilbild! Annars måste jag säga att du är en ängel som gör detta åt mig! och nu lovar jag att så fort designen är klar ska jag skriva det som ska vara i ikonenerna <333333333

2012-01-03 @ 18:11:50
URL: http://purpletilda.logg.se
Postat av: Matilda

OMG! Såg precis designen du har gjort till mig jag fick bara fram ett ord....Jösses! Den är assss fin! Det enda jag undrar är om det går att flytta ner profilbilden lite och om du kan ha dilden som ligger längst ner på raden med bilder som profilbild! Annars måste jag säga att du är en ängel som gör detta åt mig! och nu lovar jag att så fort designen är klar ska jag skriva det som ska vara i ikonenerna <333333333

2012-01-03 @ 18:11:57
URL: http://purpletilda.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0