Provridningar

En av hästarna vi har provridit. (Bild tagen från film) Filcaprio, en valack född 02.
Vi har letat häst sen maj 2011. Vi har provridit många hästar, många fler än jag trodde att vi skulle behöva göra. Jag har verkligen lärt mej mycket på att rida alla de här olika hästarna. Ston, valackar, 1,50 i manken, 1,70 i manken, mycket utbildade, lite utbildade, hopphästar, dressyrhästar osv. Jag är faktiskt glad över att jag har fått provrida så många olika hästar för jag har verkligen lärt mej mycket på det. Provrid många hästar om du ska provrida, man lär sej jätte mycket!
Vad tror ni, kommer vi provrida fler? Hur många har vi provridit hittills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0