Jobbig natt

Idag/inatt har varit lite jobbiga...
Igår var Lantana jätteduktig med allt vi övar på just nu. Superbra gick det, verkligen. Hon verkade må toppen när vi lämnade stallet vid lunchtid. Vid halv elvla-elva på kvällen ringde det från stallet – Lantana hade kolik. Mamma åkte dit och en stund senare kom Frida och hämtade mej, supersnällt verkligen, Tack Frida!
Jag var verkligen jätterädd i början när jag inte visste hur det skulle gå, fy vilken jobbig känsla att veta att hon hade så ont! När jag kom till stallet hade hon precis bajsat en gång. Veterinären kom en stund senare och hon blev bra igen, det var inte så farligt. Hon hade så klart jätteont i början men som tur var släppte det.
Jag var hemma igen kvart över ett. Jobbig känsla att kolla på klockan och se att man ska upp igen om 5 timmar... Men men, Lantana blev bra och det är det viktigaste, självklart! Dock var jag en aning trött idag haha ;)
Jag och lilla bäbishästen dagen vi tog hem henne!

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

Postat av: Johanna

sv: ja det kanske vi gör :D skulle vart kul!

Ska du ut till sommarn eller blir det nästa år? :)

2012-02-27 @ 22:03:00
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: åh va roligt :) hoppas det går bra för er då!

Jag ska ut nu till sommaren! Kanske nån nu under våren med. Vi får se hur det går med lastningen! För vi har inte kört henne i transport sen vi fick henne (1 år sedan)... Och eftersom hon flyttade runt väldigt mycket innan vi fick henne så ville hon inte bli lastad.. Men i alla fall till sommarn. Ska bli riktigt kul :D

2012-02-27 @ 22:54:54
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0