Fint väder

Idag är det jättefint väder, jag kanske tar med kameran och åker lite tidigare till stallet. Lantana är lite svår att fota, så fort man kommer till hagen går hon fram till öppningen haha.
De senaste dagarna har vi bara gått med henne. Vi gick lite för fort fram i början, inte alls som vi hade planerat egentligen. Men nu börjar vi om och bara promenerar med henne och lär känna henne så att hon kan få förtroende för oss. Alla gör på sitt sätt när de får en ny häst, detta är vårat. Det får ta den tid det tar, vi har ju hur lång tid på oss som helst.
Idag börjar Göteborg Horse Show, åh jag hade velat vara där! Men jag var där förra året och jag hoppas att jag kan åka nästa år. Förra året fick vi gå "bakom kulisserna" och kolla lite på framridningen och i stallen. Det var jättekul, jag blev verkligen förvånad när jag såg den gamla framridningen – SÅ LITEN!
Den gamla framridningen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle vart kul med bilder! Så grymt härligt med fint väder :D

sv: haha, ja det kanske var samma tjej! :) Det är bara jobbigt med så mycket matchning!

2012-02-23 @ 12:23:39
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv; jaa d e roligt här :D aa :D<3

va synd att du inte ska gå på horseshow :(

Kram

2012-02-23 @ 15:45:29
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0