Showtime

I natt sov jag nästan 11 timmar, så jäkla skönt att äntligen få sova! De senaste veckorna har jag sovit jätte dåligt/ nästan inget alls på helgerna. Så det var verkligen skönt att äntligen få sova ut. Vi får dock se om det blir någon sömn för mig i natt, det är julshow i morgon och jag är jätte nervös faktiskt.. Jag ska vara med i kadriljen på en väldigt speciell häst. Och jag tror dessutom inte att det kommer se så bra ut då hon verkligen är jätte konstig. Jag har nog aldrig ridit en häst som är tyngre, längre och starkare än henne. Hon är stel som en bräda och hänger sig i tyglarna - men bara när man har korta tyglar av någon konstig anledning. På långa tyglar är hon jätte go att rida, hur känslig som helst. Men jag kan ju inte rida runt på långa tyglar i en kadrilj, så det är bara att kämpa på.. Jaja, det ska bli kul ändå, hur det än ser ut ;)
Favorit ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken häst red du? :)
Visste inte ens att det var julshow, så jag åkte inte upp :( brukar annars göra det... Men gick det bra? :)

Svar: PimPim! :) Eller Primadonna heter hon ju egentligen haha ;)Åh va synd! :( Jag tänkte inte på att säga att det va, så dumt att jag inte tänkte på det! :(
Jo det gick jätte bra på själva showen, sen blev jag sparkad av Colombia på framridningen hehe.. Men annars gick det jätte bra och alla var jätte duktiga :) Pimpim är ju stel som en bräda men jag tyckte att vi klarade det ganska bra ändå! :)
Elin Bergman

2012-12-17 @ 17:21:52
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0