"Just once, I would like to wake up, turn on the news, and hear: Monday has been canceled, go back to sleep."

Idag var inte min dag. Inte alls. Jag hade typ inte sovit något på två nätter, det snöa när jag cyklade till skolan så att jag såg ut som en jävla clown när jag kom fram, jag mådde illa, jag fick gå hem med cykeln för växlarna frös och allt var bara ÅH JAG ORKAR INTE.
Det är tur man har ridningen, haha. Förra veckan red jag hela fem gånger faktiskt! Igår var det träning inför julshowen nästa vecka (?!). Idag var det hoppning och det gick sjukt bra! Det var första gången jag tycker det är roligt att hoppa någon annan häst än Lazda tror jag, det gick så himla bra! Denna gången fick vi hoppa lite och inte bara skutta och jag fick värsta nostalgi, haha ;) Nej men det gick verkligen jätte bra. Har dock asont i sittbenen och axlarna/ryggen efter all ridning förra veckan, speciellt efter lilla PimPim jag fick rida igår. 
Det går sakta framåt med Lantana också, jag "red" tre gånger förra veckan. Jag tränade mest på att svänga och stanna då det är helt annorlunda på det sättet vi rider henne än det "normala" sättet. Men det går bra, hon är duktig min stjärna.
I natt hoppas jag verkligen att jag kan sova, orkar verkligen inte en till natt utan sömn. 
Världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0