Trött

Idag har jag vart trööööött hela dagen. Annars har det varit helt okej! Visste ni btw att jag har börjat i spanska? Sjukt kul, jag kommer "kunna" spanska, franska, engelska, svenska hö-hö, och sen tror jag vi skulla ha latin med? Det kanske man inte har så jätte stor användning av direkt, men ändå ;)
Lantana fick jobbas lite akademiskt idag. Hon var inte direkt på sitt bästa humör, lite trotsig och okoncentrerad. Men alla har sina dåliga dagar. Hon blev ju verkad i onsdags och det hade gått superbra. Hon var lugn och när hon stressade till det tålde hon att bli tillsagd ordenkligt. Så snart går det kanske att slänga på skor också. 
I morgon går vi till tio i fyra.. Seg dag. Annars har vi ett helt okej schema, vi slutar 20 över två tre dagar, ca fyra två dagar. Sen har vi nog typ en sovmorgon och bara en eller två håltimmar. Så helt okej! Jag börjar mycket hellre tidigt, inga håltimmar och slutar "tidigt" än att börja jätte sent, ha massa onödiga håltimmar och sluta sent. Annars hinner man ju inte med något annat än att sova och skolan typ?
Random bild från min instagram @eliingb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0