Skogstur

Idag gick vi en liten "runda" i den lilla skogen med Lantana. Jag red faktiskt idag, hur mysigt som helst. Det kändes faktiskt väldigt bra idag, hon lyssnade bra och var lugn och glad. Jag tror faktiskt att jag skulle ha kunnat rida "på riktigt" idag. Men det får nog ändå vänta tills vi har tömkört lite mer, hon är lite bättre tränad och har lite mindre överskottsenergi. Men jag tror faktiskt inte att det är så jätte långt kvar nu. Eller jag hoppas det i alla fall. 
Idag var en bra dag i stallet, man behöver sånna här mysiga dagar ibland, för att komma ihåg hur bra man har det.

Jag och La i vintras/våras. Pälsen ser helt konstig ut, det är för att hon fäller och vinterpälsen är väldigt annorlunda mot sommarpälsen. Om ni nu undrade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0