Ny dator + dålig dag i stallet

Hallå hallå bloggen ;)
Just nu bloggar jag från min nya dator, MacBook Pro! Vi "fick" en ny i skolan idag. Jag hade ju en sen sjuan som jag köpte ut, men nu i ettan får man en ny. Så just nu har jag två.. Vi får se vad jag gör med den andra, men det är bra att ha en egen dator, kanske för senare i livet också. Men jag äääälskar den nya och det nya operativsystemet eller vad det nu är. Det liknar mer iPhone, big love til det!
Annars då? Jag har haft en go dag, dock gick det åt ****** i stallet.. Jag är så sjukt besviken på mej själv, allt var verkligen mitt fel. Det gick sjukt dåligt när jag skulle tömköra och sen kunde jag typ inte tänka? Jag var helt sej i huvudet, fattar inte vad som var fel? Med Lantana måste man vara stark i sej själv och bestämd, och klarar man inte att vara det blir hon okoncentrerad, osäker och försöker ta saken i egna händer. Och då kan det bli farligt tillslut, om man har otur. Så jag måste verkligen SKÄRPA MEJ. Det är alltid hos en själv felet ligger och det är alltid där man måste göra en förändring. Man kan inte ändra på hästen, bara på sitt sätt att påverka den. Så även om jag själv har en dålig dag/ något är fel måste måste måste jag lägga det åt sidan, för min egen och Lantanas skull. SKÄRPNING PÅ DET!

Otroligt vackert... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0