Lördag

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Jag var ute och sprang i öööösregn med min syster och innan det cyklade jag ca en halvtimme till Hannas stall och hade lite "lektion" med henne, och sen cyklade jag en halvtimme hem igen - i ösregn. Men det var kul, speciellt att ha "lektion" med Hanna. Jag tycker faktiskt att det är askul att lära andra, hjälpa till och rida andras hästar, ha lektioner osv. 
I morgon måste jag börja plugga.. Inte det roligaste kanske, men ibland måste man. Sen måste jag verkligen städa mitt rum också. 

Kommentarer
Postat av: johanna

jag såg er, haha! Ser typ alltid er :)
måste också plugga, ska ha redovisning på tisdag! USCH. fast sen ska vi ha heldagar ute hos djuren, och det är lyx! :)
förresten, varje dag jag åker buss så ser jag Lantana i hagen! Så sjukt söt hon är :D

Svar: Haha, så konstigt ;) Men du bor väl typ precis bredvid? :)Åhh.. Inte kul! Men heldagar med djuren låter sjukt kul! :D Typ att alla skolor skulle ha det ;)
Åh, gör du! :D Visst är hon! Hon är bossen i hagen haha, dom andra vet vem som bestämmer om man säger så ;) ;)
Har du förresten kollat på dina bilder från tävlingen? :D
Elin Bergman

2012-08-26 @ 12:54:18
URL: http://ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: aa, jag bor as nära där, haha!
Eller hur, mycket roligare :D
Nej, tyvärr inte :( har inte hunnit med att ens ta upp datan, haha!
Ska försöka göra det på tisdag :)
Har du kollat på dina? Blev dem bra? :D

Svar: Nej jag har inte heller kollat på dom, jag har inte ens lagt in dom på datorn hehe ;) Jag tror jag ska göra det i helgen! :D Men jag tror att några av dom blev bra i alla fall! :D Btw, det blev en Pro, inte en Air! :)
Elin Bergman

2012-08-27 @ 09:31:33
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: åh, gött med ny data! :D
Har inte heller ens lagt in dem... Haha, lat jag är!!

Ska du till Forf och fota finalen i ungponnychampionatet (tror jag det heter) ? :)

Svar: Ja grymt gött, den är gaaanska mycket bättre än den gamla ;) Hehe, samma här då ;)Åhh, när är det?! :D :D Om jag kan - absolut! Ska du? :)
Elin Bergman

2012-08-30 @ 21:20:46
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är nog sista helgen i september! Jätte kul, eftersom det bara är ungponnysar!
Japp, jag ska dit! :D dem hoppar nog på gräsbanan, så man kan ju få riktigt fina kort!

Svar: Åhh, jag hade såååå gärna velat vara där! Men om det är sista helgen i september tror jag att jag inte kan :( För vi ska till Köpenhamn med skolan och jag tror det var sista dagarna i september eller något sånt :( Men jag kan ju kolla, kan jag ska jag definitivt dit! :D
Elin Bergman

2012-09-01 @ 15:50:49
URL: http://Ujohanna.blogg.se
Postat av: johanna

åh va tråkigt att du inte kan komma ifall du ska iväg, men roligt att du ska iväg! haha x)
Ska kolla när det är, så kan jag ju skicka en kommentar om datum! :D

Svar: Ja det är så typiskt om det skulle vara samma helg! Men det är klart att det ska bli kul att åka dit haha ;) Jag ska kolla med när det var vi skulle åka! :D
Elin Bergman

2012-09-02 @ 00:06:05
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0