Knasponny

När jag var i stallet för några dagar sen skulle jag försöka fota Lazda i dimman... Det gick ju som det gick - inte så bra. Det var inte lätt. Men men, det kanske blir bra med någon rolig redigering eller nåt.
När jag skulle ta in henne från hagen igår ville hon inte komma in. Hon var envis som en åsna verkligen. Så jag fick vända henne och backa in henne några steg i taget. Då gick det men så fort jag vände henne framåt igen tog det stopp. Busponny!
Det var samma idag fast idag lurade jag henne med att jag gick baklänges framför henne. Ibland är hon lite konstig lilla Lazda. En annan dag stod hon och skrapade loss bark från en liten stock hon har i hagen.

såhär fint kan Lazda stå i gången ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0