Kamerautrustning

Canon eos 600d.
I juni 2011 köpte jag min första systemkamera. Canon eos 600d har 18 mp, video i full hd och vridbar skärm. En jätte bra kamera som tar bilder med väldigt bra färg, speciellt på sommaren. Tyvärr gick min sönder och fick lagas. Jag hade aldrig tappat den, antagligen var just min ett "dåligt" exemplar. De fick byta ut hela spegelhuset och slutaren. Men nu funkar den jätte bra igen.

 

Canon EF-S 18-55 mm f/3,5-5,6 IS II
Detta var objektivet som följde med. Ett riktigt bra objektiv. Ett stort plus är att det har bildstabilisator som är väldigt bra.

Sony w110
Min första kamera. En kompaktkamera med 7,2 mp. En jätte bra kamera som tar jätte bra foton för att vara en kompaktkamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0