Snart lov

Jag har inte haft någon inspiration alls till bloggen de senaste dagarna, därför har det varit riktigt dålig uppdatering här. Men man kan inte alltid vara på topp!
Helgen har varit grym, den bästa på länge. Lördag kväll spenderades på disco med Minnie. Det var sjukt kul, bara släppa loss och ha kul. Det behöver man verkligen ibland. Det var några som trodde att jag och Minnie var syskon. Lite kul faktiskt, men jag tycker inte att vi är så lika haha!
Idag har jag varit och köpt de allra sista julklapparna och i morgon är det fotbollsturnering! Egentligen var man tvungen att ha benskydd men eftersom att jag inte är det minsta intresserad av fotboll har jag inte direkt så många benskydd hemma. Jag kanske skulle ta Lazdas benskydd haha?
Efter det åker jag och Minnie hem till mej en stund och sen blir det en sväng till skolan för att ha hemkunskap. Vi ska baka någon efterrätt till avslutningen på tisdag. Sen på tisdag är det avslutning och sen är det looov!
En bild på mej och Minnie. Så lika är vi inte, tycker inte jag i alla fall haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har inte köpt en ända julkapp! börjar få lite panik nu.... :/

2011-12-18 @ 21:01:52
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nej det tycker inte jag heller vi är, kanske lite på den bilden jag la upp på min blogg. :D Hade såååå kul igår!

2011-12-18 @ 21:43:46
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: många? typ en vecka! :O haha, men ska nog in till stan i veckan, hehe :)

2011-12-18 @ 21:50:07
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0