Tråkväder

Det blåser, regnar och låter som att mitt fönster ska spräckas. Inget mysigt väder direkt! Det är nästan lite skönt att inte behöva åka till stallet och rida nu när det är sånt skitväder. Fast helt ärligt hade jag nog inte ridit ändå. Det känns inte som en jätte bra idé att ge sej ut när det blåser så mycket...
Men resten av dagen kommer antagligen gå åt att plugga till årets sista prov - matte. Inte så kul direkt men jag har ju ändå inget bättre för mej. Jag vill ju behålla mitt betyg och då är det bara att jobba på!
En bild från i somras. Det hade inte varit fel med 30 grader och sol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack! :)

2011-12-12 @ 18:31:53
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0