1500 meter

Idag hade vi simning igen, denna gången 1500 meter. Det var jätte jobbigt, men det är ganska skönt att känna sej helt slutkörd ibland. Men jag hoppas att jag inte kommer gå ner mer nu eftersom att jag har tränat. Mitt mål för nästa år är att gå upp minst fem kilo, jag vill verkligen inte vara såhär smal! Ni kanske inte visste det? Att jag har svårt att hålla vikten även om jag äter mycket mer än de flesta andra? Sjukt jobbigt är det i alla fall och jag hatar att vara så smal som jag är just nu. Jag är så grymt avundsjuk på er som är "normalviktiga"!
Nu är det dags för att plugga franska, No och kanske lite slöjdteori.
Fin bild på mej och min ängel ♥

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Mys bild =)

2011-12-07 @ 17:55:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0