Orkar inte.

Hola vänner! Efter gårdagens träning med stjärnan tog min energi slut totalt och jag spenderade resten av dagen i soffan med  dunkande huvud och rinnande näsa. Som den fighter som aldrig är sjuk jag är släpade jag mig till skolan i morse, men efter första lektionen var det bara att inse att nej Elin du mår inte så bra och jo du borde åka hem. Så det gjorde jag, och för första gången sen typ mellanstadiet är jag hemma från skolan för att jag är sjuk, haha. Så nu ligger jag här i soffan igen, och vet att jag borde plugga. Men energin är på minus 280. And that's why I hate being sick. Alltid när jag är sjuk vill jag göra tusen saker, jag vill träna, tävla, planera och sätta upp mål. Men det går bara inte, och då försvinner all motivation till allt. Speciellt till allt skolarbete. Trimma slutor och skänkelvikningar med min stjärna är det enda jag vill, men samtidigt det sista jag kan just nu. Så det får bli en lugn dag i stallet idag, och så får jag försöka ta tag i pluggandet i kväll, suck. Jag vill aldrig mer bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0