En stressig onsdag i september.


Stress stress stress får sammanfatta den här dagen, som har bestått av prov, bankbesök med beslutsångest och total förvirring, lite mer skola och en helkväll i stallet. Det var kaos för att Lantanas specialbetfor var slut, och dessutom började det regna så uteritten fick bli ett bompass i ridhuset. Lantana var konstig och ville bara stanna idag igen, men vi konstaterade att det troligtvis beror på pälssättningen och inte på sadeln. En rörig dag helt enkelt, och när jag äntligen kom hem vid nio var jag så hungrig att jag knappt visste vem jag var haha. Men i morgon är en ny dag, och jag slutar 11.20 i stället för 16.00 så det blir nog en helt okej torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0