Tävlingssugen.

Jag har precis kommit hem från att ha kikat lite på Forfs stora årliga dressyrmeeting, och jag är bara SÅ sugen på att tävla själv. Herre gud, det är ju det jag egentligen vill och jag saknar det mer än jag vill erkänna för mig själv. Sen om det är L:C2 eller FEI Intermédiaire spelar mindre roll - det är själva grejen att ha tränat ihop med hästen, gå ut och visa upp sitt teamwork och få vara stolt över hur mycket man kämpat och målen man uppnått. 
 
Och när jag såg alla fina ekipage idag blev jag så himla inspirerad (och lite avis så klart). Nu vill jag till stallet och sätta igång Lantana så att vi kan börja träna och trimma och ha ännu roligare än vi redan har. Vi ska sätta de där högerfattningarna, få bort den stora magen och få upp konditionen. Och nästa år står vi på startlistan till Forfs sommardressyr, punkt. 
Det ska nog bli något av oss också någon gång. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0