Yours is the light by which my spirit is born.

Min dag startades på bästa sätt med en mysig morgontur på min stjärnas rygg. Det finns SÅ mycket att hålla koll på när man är ute enligt Lantana, så det går inte att koncentrera sig på Elin och absolut inte att stå still, haha. Det blev mest skritt idag, men vi 'joggade' lite på en sandväg också. Jag tror det är bra att varva dressyrpass, som gårdagens pass med dressyrarbete och bommar, med långa skrittrundor och galopp- och travarbete ute. Variation är alltid bra. Nu ska jag städa lite och kanske baka om jag hinner, för i kväll kommer mi amiga Hanna hit på filmkväll. Känn ingen sorg blir det antagligen, för typ sjunde gången för min del hehe. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0