Vår första träning.

Godmorgon! Eller nåt. Jag har precis ätit brunch och med regnet smattrande mot rutorna tänkte jag sätta mig och jobba lite med alla tusentals bilder jag har, blogga lite och ta tag i lite andra viktiga saker. Senare idag ska jag troligtvis ha min första dressyrlektion med Lantana, spännande! Igår jobbade vi lite lätt i ridhuset efter en kort uteritt/framskrittning med en tjej i stallet. Båda sakerna gick galant, förutom att hon var väldigt seg när vi jobbade i ridhuset. Men det kändes ändå bra, hon jobbade stadigt och lugnt genom hela kroppen även om lite mer energi definitivt hade varit bättre. Det ska bli skönt att få lite coachning idag - det behöver man!
En lite yngre och lite smalare Lantana på provridningen 2012. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0