Älskade Göteborg.

Hej på er! Jag har haft en grym dag med två underbara vänner i favvo-Göteborg, jag älskar den staden asså. För min del blev det inte så jättemycket shopping, jag är verkligen extremt kräsen med kläder. Det ska vara perfekt om det ska få följa med mig hem haha. Men lite hittade jag ;) Vi passade på att fika på ett av mina favoritcafén också, fröken Olsson, och avslutade med världens bästa caesarsallad och varm choklad från espressohouse. En underbar dag med finfint sällskap i staden jag ska bo i någon gång helt enkelt. I morgon står morgonpass i stallet på schemat, innan det är dags att fira min älskade vän som fyller 18. Inte helt fel det heller! 
En väldigt vacker Elin i en lika vacker jacka på beyond retro. Too much style in one picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0