Perfection

I kväll har jag varit lite duktig och fyllt i min träningsdagbok jag inte skrivit i sedan januari. Sjukt jobbigt! Jag borde nog ha varit lite nogrannare med att fylla i den oftare, hehe.. För övrigt köpte jag ett par skor idag, men jag tror jag ska byta dem. I alla fall mot en större storlek eftersom de var gaaanska trånga. Att köpa nya skor är verkligen något jag INTE gillar, får alltid beslutsångest och inga passar. Men men, man måste ju ha nya skor och någon gång måste man plåga sig til skoaffären. Något som varit grymt bra med dagen är att det har varit typ MER än sommarvärme, galet varmt! Underbart! Dessutom hade vi skrivning med alla hjälpmedel tillåtna på historiaprovet i stället för vanligt prov och ingen naturkunskap, made my day! 
 
Dagens ridpass med Lantana var grymt, definitivt bästa hittills. Jag kortade upp tyglarna mer och använde 'normala' signaler för att styra och så och hon svarade jättebra på det. Hon tog bra stöd på tyglarna och gick i en bra avslappnad form. Något hon fortfarande har väldigt svårt för är att ta ner huvudet efter en halt, så det jobbade vi vidare på som vanligt. Efter det perfekta ridpasset fick hon hoppa lite vilket hon ÄLSKAR. Hon tycker det är SÅ roligt och blir besviken om hon inte får det, haha. Jag brukar ha henne lös och efter varje språng galopperar hon fram och stannar hos mig, hjärtat! ♥
What's up babe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0