Vart tog våren vägen?

Hej på er! :)
Min dag har varit bra, om man bortser från all snö som kom i tisdags. Hallå, det är mitten av mars, det ska vara vår! Jag är så trött på vintern nu, jag vill ha vår och sommar. Helst 30 grader, strålande sol och nästan vindstilla. Men det är väl lite för mycket att begära av det svenska vädret kanske ;)
 
Det värsta med snö och kyla, förutom förfrusna tår och fingrar, är att man inte kan göra något med hästarna. Lantana har ju varken skor, broddar eller snösulor. Och då står man där med snöstyltor och ingenstans att ta vägen. Men vi får väl hoppas att snön försvinner snabbt och bestämmer sig för att vänta till nästa vinter med att komma tillbaka. Det låter bra tycker jag. ;)
HAha, jag är ju nästan blekare än snön.. Ge mig sol nu tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0