Sick.

Hej på er! Hoppas att ni mår bättre än mig, jag har dragit på mig en riktigt jobbig förkylning. Eller nåt. Jag hostar så galet mycket, helt sjukt är det. Idag fick jag ett hostanfall på ca 5 minuter, kunde inte andas och bara hostade och hostade och hostade. Och in the moment ligger jag i min säng och nyser, tror jag har nyst minst 15 gånger nu. Men snart ska jag ta tag i mitt liv och städa mitt rum, det ser ut som tredje världskriget just nu. Jag lovar, man kan nog se dammtussar flyga runt om man kollar riktigt noga.. ;) Senare i kväll ska jag försöka jobba på en design jag har lovat en tjej att jag ska vara klar med för länge sen, shame on me som inte hunnit göra klart den. Och har jag tid ska jag nog börja fixa lite med en ny design till mig själv, känner att det skulle vara kul med lite förändring. Fast ändå inte haha, får se hur jag gör.
Min fina knasboll i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0