Monday, I want to break up. I'm seeing Tuesday and dreaming about Friday. It's not me, it's you.

Jag gillar inte måndagar, jag gillar inte tisdagar. Så mycket att göra, så lite tid. Det är alltid så, varje vecka är sjukt jobbig innan man plågat sig igenom måndag och tisdag. Men så fort man går från skolan på tisdagen vet man att halva veckan gått (enligt mig) och resten av dagarna är helt okej. Jag hinner aldrig göra något på måndagar, och verkligen inte på tisdagar. Dessutom var ridningen inställd idag, så ja.. Tur att jag har en så snäll vän, som har gjort en hel spellista bara till mig, och lånar ut sin ipod nu när jag inte har min mobil. Tack fina Moa! ♥ Plus att det är lov snart. Ja, jag räknar två veckor som snart.. Då har jag bestämt att det ska vara fint väder, för då ska jag träffa my lovely friends.
 
Nu ska jag sätta mig och plugga naturkunskap. Och franska. Och engelska. Och drömma mig bort till varma sommardagar..

Kommentarer
Postat av: Moa

Alla gånger finis! <3

Svar: <3
Elin Bergman

2013-03-18 @ 21:15:16
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0