Min perfekta helg. Typ.

Hej hej. Hatar att börja inlägg, vet aldrig vad jag ska skriva. Men skitsamma, HEJ på er i alla fall! ;) Just nu sitter jag och pluggar och lyssnar på musik. Som alltid, jag älskar musik och skulle aldrig klara mig utan musik. Så nu vet ni det, haha. Men det är ganska mysigt faktiskt, till och med plugga kan bli mysigt om man lyssnar på lite go musik. Faktiskt. 
 
Idag har varit en bra dag. Och igår hade jag världens mysigaste filmkväll med min fin vän Moa. Vi åt vindruvor och mörk chocklad med havssalt, hur gott som helst. Jag var ute och körde lite med pappa förut idag med, så jäkla kul! Idag körde jag på lite mer trafikerade vägar, sjukt läskigt. Jag hatar att möta gående människor, och få mötande bilar på smala vägar. Men det gick bra, det är kul.
 
I morgon har jag ett av tre prov denna veckan. Sen har jag ju ridning också, det var längesen jag red nu. Så det ska bli kul. Jag hoppas faktiskt att jag får rida en lite större häst den här gången, jag tycker verkligen att det är jobbigt att rida ponnyer nu. De pinnar på med sina små miniben, mina egna ben är nästan så långa att jag kan knyta dem runt magen på hästen, hästens hals är superkort så jag måste ha jättekorta tyglar och allt känns bara för litet. En liten storhäst är perfekt. Typ Lantana, hehe..
Jag på min ängel. Åh, vad jag saknar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0