Lundi, lunes, monday, måndag

Idag hade vi inspirationsföreläsningar i skolan, i alla fall en av dem var inspirerande - men konstig. Men jaja, det är inte det jag kommer ihåg mest från idag, utan hur förvånad och chockad jag blev över hur vuxna människor kan bete sig mot andra. Seriöst. Ibland undrar jag om det inte är vissa av dem som glömt spaden och hinken i sandlådan och vi yngre som lämnat barbiedockan hemma, även om många hävdar att det är precis tvärt om? Skulle inte riktigt tro det faktiskt. 
Men det tar vi någon annan gång! ;) Ridlektionen idag gick helt okej. Vi var bara tre stycken idag, skönt! Jag fick rida en ponny. Helt ärligt tycker jag ibland att det är svårare att rida en ponny än en "liten" storhäst, för mina ben är för långa, det blir liksom för bra, jag kan inte hålla om på ett bra sätt. Det är lättare när man kan sträcka ut benen lite och nå om precis sådär lagom mycket. Men det kan ju inte alltid vara perfekt, och det är bra att träna sig på små ponnypluttar ibland också ;)
Jag red Lantana igår, det gick hur bra som helst. Fint väder, världens bästa häst - kan inte bli bättre! Dock var hon inte lika samarbetsvillig när 'kameran' åkte fram - detta var det bästa bilden, och det säger väl en hel del..

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt att se en ridbild! :) (y) hehe

Svar: haha eller hur! ;) (Y) kanske inte de bästa men alltid något! ;)
Elin Bergman

2013-03-05 @ 16:41:49
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0