Kurs

Bonjour, haft en bra dag? Det har jag, det är ju fredag ;)
I morgon ska jag på akademisk kurs med Lantana och mamma. Den börjar TIDIGT, för tidigt. Men det ska bli kul att träna, så det är det lätt värt. Dock är jag lite orolig att de ska döma mig i förhand utan att se och lyssna. Eftersom jag i deras ögon rider 'klassiskt' och de verkligen tar avstånd till det.. I vissas ögon rider alla som inte rider akademiskt hårt, tyskt och rollkur typ ;) Men egentligen spelar det ju ingen roll, jag vet ju hur jag rider och det är ju det som är viktigt. Och man kan ju inte ha samma åsikter som alla, jag tycker ju inte alls samma som dem ;)
 
Det ska i alla fall bli jättekul att träna, och kanske kan man ändå få med sig någon tanke från de andra som är där. Har man ett öppet sinne och lyssnar innan man dömer kan man faktiskt plocka väldigt mycket från massa olika personer. Och vem vet, jag kanske till och med dras med och övertygas av deras åsikter, man vet aldrig! ;)
Åh, en av hästarna vi provred. Cornelia tror jag att det var. I sommar är det hela TVÅ år sedan vi provred de flesta hästarna. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0