Idag är en bra dag

Idag är jag på bra humör. Riktigt bra humör, glad, lycklig och bara taggad på allt typ. Det är ju för f*n PÅSKLOV! Underbart! Det var nästan fint väder också, jag har inget att plugga på, jag ska göra massa kul under lovet och allt är bara bra. Just det, jag fyller år om mindre än en månad också, och Göteborg Horse Show är om exakt en månad. Sa jag att jag inte hade något att klaga på eller..? ;)
 
Nu ska jag fortsätta äta godis i soffan samtidigt som jag fixar med alla mina bilder från mobilen. Helt okej torsdagkväll ;)
La Elin idag

Kommentarer
Postat av: Johanna

fy va skönt att inte ha något plugg! Ska ni också ha nationella prov snart? :)

själv har man 5 saker som måste skickas in innan lovets slut.. Känner att jag kommer sitta o plugga hela lovet :/

Svar: Ja det är jätteskönt! Vi har bara en bok vi ska ha läst ut när lovet är klart, annars har vi inget alls! :) Ja... Längtar verkligen inte :/
Åh, jobbigt! Hatar när man får massa plugg över loven! :/
Elin Bergman

2013-03-28 @ 21:35:56
URL: http://ujohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0