I can't even look at you, you're too perfect.

Onsdagar är min favoritdag på hela veckan, bortsett från fredag då. Halva veckan har (typ) gått, vi har bara roliga lektioner (historia, spanska och engelska), en mysig håltimme/långlunch och vi slutar tidigt. Okej, hål är väl inte det roligaste direkt, men man får i alla fall tid att plugga så man slipper göra det hemma senare. För att toppa denna onsdagen ännu mer flyttades sista lektionen till innan lunch, så jag slutade 12.20 i stället för 14.20 idag, HUR SKÖNT?! Så jag och några vänner gick och åt en sallad, nyttiga som vi är. Sallad är faktiskt underskattat, det är sjukt gott! Sen fixade jag en liten present till mamma som fyller år i helgen.
 
Förresten måste jag verkligen, verkligen klippa mig snart. I april någon gång är det ett och ett halvår (!) sedan jag klippte mig sist. Mitt hår är galet långt nu, och ibland känner jag bara för att ta saxen och klippa av det typ 10 cm. Fast det kommer jag ju inte göra, jag vill ha mitt långa guldhår.. Men det börjar verkligen bli slitet i topparna, så nu måste jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0