första mars tvåtusentretton

Jaha då var det vår. 
Nej okej, kanske inte riktigt men vi säger så för det låter bättre.. Idag var det i alla fall väldigt efterlängtat vårväder med nästan 10 grader varmt, underbart! Det firades med att springa en runda, 4 km på 22 minuter blev det. Så sjukt härligt att ta ut sig och bli trött, jag gick inte ett enda steg. Jag älskar att springa, det är faktiskt något av det bästa jag vet. 
Hästarna hade något konstigt spel idag, vårkänslor kanske? ;) De attackerade varandra och mig när jag var ute i hagen, så vi bestämde faktiskt att lägga ner det för idag. Det är inte värt att ta vissa fighter, det är bättre att välja att göra något en annan dag när förutsättningarna är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0