Dagen + kolik

I morgon har jag studiedag! ♥ Jag hade tänkt springa, så långt jag bara orkar, men nehe då börjar det snöa..? Jag trodde att våren var på väg men nej nej, lite snö till behövdes tydligen.. För övrigt har jag abstinens över min mobil. Min andra hälft, typ. Men den blir nog klar snabbt, så jag klarar mig. Kommer nog få gjort väldigt mycket i morgon på grund av att jag är så rastlös hehe.. I kväll gjorde jag bananpannkakor med mandelmjöl, lönnsirap och apelsin, så galet gott. 
 
Jag gjorde ledarskapsövningar med Lantana idag, jag älskar att göra det med henne för det är så roligt. Jag kan styra henne med väldigt små signaler, hon lyder minsta lilla jag gör. Hon hade kolikkänningar i helgen, precis som hon hade vid denna tiden förra året. Hon fick aldrig något allvarligt, men vi drog ändå ner på hösilaget osv efter att ha pratat med en veterinär. Man ska alltid ta det säkra före det osäkra, framför allt då hon har varit buköppnad en gång på grund av kolik.  
Jag och Tana, ledarskapsövningar i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0