At least my love is back.

Det enda bra med den här dagen var att jag fick tillbaka min mobil. Eller okej, jag fick en ny. Detta är min tredje iphone på ett år, haha. Och att vi fick sluta tidigare var helt okej det med.
Men jag har en sån sjuk hosta, är helt tät i halsen, har ont i halsen, kan inte andas, har 250 glosor till ett prov i morgon, grammatikprov i morgon, tre prov nästa vecka, bilder från iphoto går inte att flytta någon stans utan jag måste flytta dem en och en, och allt är bara ÅH. Det känns som att jag klagar mycket, men den här veckan har verkligen  inte varit bra. 
I morgon är det USmöte men jag kan inte gå för vi ska iväg på en annan grej på kvällen. Det kommer bli sent, jag kommer vara trött och så kommer jag ha jättemycket att ta tag i när jag kommer hem. I helgen måste jag råplugga typ cirka ungefär bara hela tiden. Tur att Moa kommer och räddar mig på lördag i alla fall. 
Åh, jag vill bara lägga mig i sängen, äta chocklad och kolla på Pretty Little Liars. Typ nu.
bara för att jag längtar till sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0