Övertrött

Jag är helt DÖD. Jag har sån sjuk träningsvärk redan och är övertrött gånger tusen haha. Det är inte lätt att ordna en övernattning med lekar och mat hela tiden för 14 barn när man bara är fyra (och senare fem) stycken. Så jag tycker verkligen att vi som var där var grymt duktiga som fixade det så bra! Men det tar på krafterna haha, och just nu är jag galet trött.
 
Lantana var väldigt duktig idag hon också. Det blåser otroligt mycket här och eftersom hon är så väldigt orolig när det blåser var hon extremt duktig som ändå lyssnade på mig och gjorde fina öppnor och travövergångar. Jag pressade inte henne mer än det, det är bättre att sluta när det går bra än att ta onödiga fighter som inte ger något i längden. Det är ett enormt framsteg att ens kunna rida över huvud taget när det är så oroligt runt omkring. 
 
I morgon tänkte jag och min fina vän dra ut och fota lite, hoppas på fina bilder! Lantana ska tas om hand på kvällen, vi får se lite vad hon får göra. Jag tyckte faktiskt att hon inte såg riktigt lika fet ut idag, och det är ju verkligen positivt om det nu är så. Nej jag tror det är bäst att jag slutar svamla haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0