I'm alive

Hej på er! Jag vaknade i morse av att jag hade så ont i magen så jag trodde jag skulle dö. Seriöst. Men en värktablett senare var det över, som tur är. Annars hade jag nog dött på riktigt, haha.
Det blev inget markarbete med Lantana igår, jag red barbacka skrittarbete i stället. Det är väldigt bra för henne just nu, stärkande. Hon är helt underbar att rida barbacka på, precis lagom rund och bara helt perfekt. Lazda var ju nästan helt omöjlig att rida barbacka haha, SÅ spetsig manke borde typ vara omöjlig att ha haha. Och jag älskar att rida barbacka, det är det bästa, så jag är verkligen glad över att ha en häst med rund rygg haha. Idag blir det nog ungefär samma, men inte förrän lite senare för det är sjukt varmt nu. Så nu ska jag passa på att sola lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0